۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۰۸۲۵۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

استکبار جهانی در حال فروپاشی است | اختلاس و بی عدالتی، بدترین دشمن کشور

استکبار جهانی در حال فروپاشی است | اختلاس و بی عدالتی، بدترین دشمن کشور
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز استکبار جهانی در حال فروپاشی است، گفت: بدترین دشمن درونی کشور را سلیقه‌های شخصی و حزبی، اختلاس و بی عدالتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم روز قدس اظهار داشت: از دشمنان نباید توقعی داشت که دشمنی نکنند؛ سیستم دشمنان همین است و باید به مشکلات خودمان بیاندیشیم و آن‌ها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر به وظایفی که داریم به درستی عمل کنیم دشمنان کم می‌آورند چرا که دشمن ضعیف است، گفت: طی دو قرن اخیر جنایت‌ و ظلم‌های زیادی در جهان صورت گرفته اما در 80 سال اخیر دنیا وضع بدتری به خود گرفته به طوری که هر روز از جنایات استعمار در رسانه‌ها می‌شنویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز استکبار جهانی در حال فروپاشی است؛ ظلم قوت ندارد اما اگر زمانی ظلم را بپذیریم ظالم نیز قدرتمند می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بر خلاف تمام قوانین انواع جنایت‌ها را انجام می‌دهند و سرزمین جولان را متعلق به اسراییل می‌دانند؛ این اسراییل حتی زمانی که لبنان را تصرف کرده بود اما با مقاومت مردم شکست خورد و عکس‌العمل مقاومت را دیده است.

وی ادامه داد: دشمنان قدرت ندارند و اگر مقاومت وجود داشته باشد آن‌ها شکست می‌خورند همانطور که در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه و دیگر جنگ‌ها این خود را نشان داده و امروز بیش از 50 کشور به اسم اسلام با تمام ثروتی که دارند نسبت به کشتار مسلمانان توسط صهیونیست‌ها بی تفاوت هستند که این مایه ننگ کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بدترین دشمن درونی کشور را سلیقه‌های شخصی و حزبی، هوای نفسانی، اختلاس و بی عدالتی دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد در کشور همچنان به دنبال اندیشه غرب و کشورهای غربی هستند و برخی نیز از کفار پیروی و در جهت پیاده کردن فرهنگ و اقتصاد غرب حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آمریکا با تمام هیمنه خود دچار پوکی استخوان شده و در میان خود نیز پایگاهی ندارد؛ آمریکا، انگلیس و فرانسه برای ما چیزی نیستند اما وقتی اقتصاد و فرهنگ خود را به آن‌ها گره بزنیم معلوم است که آن‌ها هم احساس قدرت می‌کنند.

وی افزود: تفکر تکیه کردن به بیگانه را باید از خود دور کنیم که این نوع تفکر برای کشور به مراتب از دشمن خارجی نیز خطرناک‌تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روز قدس در تمام جهان طرفداران زیادی دارد و امروز هر چه راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی باشکوه باشد پشتیبانی مردم جهان ار این تظاهرات بیشتر می‌شود و امیدواریم روز قدس امسال یک روز استثنایی و فریاد زمینه‌ساز در سطح جهان باشد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات